Известие

Collapse
No announcement yet.

Чистене дебитомер

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Чист медицински спирт е добър вариант. За по-чисто и изпаряващо се безследно средство аз не можах да се сетя . Аз на JTD-то го чистих, като го киснах известно време в една чашка и със спринцовка го пръсках, така под налягане малко да издухам мърсотията. Резултата вече 4 месеца е отличен
    Last edited by Chimev; d.m.y г., 10:16.
    166, 2.4 JTD'00

    Comment


    • #32
      Първоначално публикувано от ANGOR Покажи съобщение
      В Ауто плюс продават спрей за почистване на дебитомери производител е CRC. На спиртна основа е и върши работа, чистих си дебитомера в началото на месец май и до момента не ми е правил кой знае какви проблеми. А да забравих да добавя струваше 10 лв. въпросният спрей.
      Въпросният спрей вече го няма в Ауто +. Проверих поне в 2-3 магазина, а и се счупих да търся из българското интернет пространство - никой не го продава. Дали някой има прясно инфо къде може да се намери?
      Alfa Romeo 145, 1,9 JTD, 2000
      ex: Alfa Romeo 156, 2.0 16V, 155HP, 1997

      Comment


      • #33
        Хайде да повдигнем малко темичката!
        Покрай обслужването на Алфата от подписа (на сина), и след старателно изчитане на темата, реших и аз да го видя това животно. Открих го доволно замърсено, сн.1. След малко пръскане и накисване в контактен спрей (не е мазен, проверих), а след това за всеки случай и в техн. спирт, имах ги и двете под ръка, постигнах резултата на сн.2. Най-важното обаче - как работи след банята, ще го разбера утре, като сглобим всичко, щото се замотахме със смяната на въздушния филтър, и той беше доста черничък.
        До момента количката поизпушваше черен дим при настъпване и мааалко забиваше нос при потегляне в ниски обороти. Утре с нов филтър и измит дебитомер ще я видим и ще пиша пак.
        Няколко съвета към мераклиите - внимателно с коресилина и ацетона, щото и двата са доста агресивни към пластмасата!!! И второ, след яко пръскане и накисване, добре го изцедете и подсушете, щото в корпуса има електронна платка, а мокра електроника всеки знае до какво води...

        Честита Баба Марта на всички Алфисти
        Attached Files
        Last edited by Zarini; d.m.y г., 00:50.
        Alfa Romeo 147 JTD 115hp+
        Fiat Croma 2.4 Mjet 200hp

        Comment


        • #34
          Резултат от почистването

          Та резултатът, на пръв поглед, след 20-ина км., навъртени в града, не са особено въодушевяващи...
          Май двигателят заработи по-меко, май поизчезна, намаля турбо-дупката в ниски обороти, но всичко това е субективно, а и пак изпушва яко черен дим при настъпване.
          Поне не сме й влошили работата след - интервенцията!
          Alfa Romeo 147 JTD 115hp+
          Fiat Croma 2.4 Mjet 200hp

          Comment


          • #35
            Моят дебитомер е 019 и съм го сменил с нов преди 10 000 км. Необходимо ли е да се почиства периодично, или да не го пипам въобще. Всъщност само сензора си смених де, тъй като мисля, че няма нужда да се сменя и пласмасомата кутия
            Last edited by tonov; d.m.y г., 14:31.

            Comment


            • #36
              А защо трябва да пишеш един и същ въпрос във всяка тема, която намериш за дебитомери? Ако искаш изрови и темите от преди 3-4 години и там също пиши!
              Ама хайде нов си, ще ти го простим. И в другата тема ти писах - ако не ти прави проблеми не го пипай.
              The greatest of all scientific hobbies!

              Comment


              • #37
                мерси, за отговора. Писах и в дргият пост защото мислех, че по-лесно ще се открива, но май-няма значение

                Comment

                Working...
                X